خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات طوفان الاقصی به همت جوانان فلسطینی و مبارزان شاخه نظامی حماس از زمان اشغال فلسطین عزیز تاکنون بی سابقه‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها بوده است و آهنگ فروپاشی رژیم منحوس اشغالگر صهیونیستی بیش از پیش شنیده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۴۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کریم سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مسائل روز فلسطین تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی به همت جوانان فلسطینی و مبارزان شاخه نظامی حماس از زمان اشغال فلسطین عزیز تاکنون بی سابقه‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ بوده است و آهنگ فروپاشی رژیم منحوس اشغالگر صهیونیستی بیش از پیش شنیده می‌شود.

آهنگ فروپاشی رژیم منحوس اشغالگر صهیونیستی بیش از پیش شنیده می‌شود
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشگاه افسری امام علی علیه السلام گفت: هیمنه‌ی پوشالی رژیم صهیونسیتی فرو ریخته است و آبروی او هرگز قابل ترمیم و بازیابی نیست و روز به روز به فروپاشی و انحطاط خود نزدیکتر می‌شود.

سرافراز اظهار داشت: در این باب هرگز نباید از نقش محوری و بی بدیل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حمایت آن شهید عزیز از جبهه مقاومت غافل شد، چرا که موفقیت‌های کنونی ملت مظلوم و مقاوم فلسطین مدیون حمایت‌ها و جانفشانی‌های شهید سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت می‌باشد.

وی ضمن محکوم کردن اقدام غیر انسانی و ظالمانه رژیم ستمگر صهیونیستی مبنی بر کشتار وسیع غیرنظامیان علی الخصوص زنان و کودکان ستمدیده غزه، حمایت همه جانبه کشور‌های اسلامی و عربی از مبارزان فلسطینی را خواستار شد و مجامع بین المللی را به بازگشت به مسیر حق طلبی، شنیدن صدای مظلومان جهان و محکوم کردن جبهه استکبار و جلوگیری فوری از این اقدامات شنیع فراخواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار