اولین نشست فرماندار جدی شهرستان ری با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۰۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه   گفت: اگر رسانه ها در جهت تغییر رفتار مخاطبان خود اعم از مسئولان و مردم اثرگذاری نداشته باشد، کارکرد خودش را از دست خواهد داد. وی ادامه داد: یکی از مهم ترین ابزارهایی که امروز می تواند در جهت حکمرانی به یک خدمتگزار در راستای خدمت به مردم کمک کند، رسانه است و رسانه می تواند بدون هیچ محدودیت سنی، جنسی، زمانی و مکانی بر اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولان، فرهنگیان، غیر فرهنگیان، قشر تولید کننده و اقتصادی و هر کسی که فکر می کنید، تاثیر بگذارد و این اتفاقات زمانی رقم می خورد که  خبرنگار دارای مهارت فردی باشد و دانش و عظمت روحی  یک خبرنگار است که می تواند در برابر اضداد بهترین تصمیم را بگیرد و حقیقت جو بودن و حقیقت گو بودن  کار خبرنگار را در دنیا و آخرت سخت می کند. خبرنگاران می توانند در جهت خدمت به مردم و تقویت خدمت رسانی به مردم نزدیک ترین راه ها را برای رسیدن به قرب الهی و بهشت جاودان بپیمایند و در عین حال می توانند برای جذب مخاطب بیشتر غیر منصفانه عمل کنند و نزدیک ترین راه  را برای خشم الهی و دوزخ انتخاب کنند.

 باب الحوائجی؛ رسانه را شریان های تنفسی اجتماع دانست و گفت: نزدیک ترین دوستان من اصحاب رسانه ها هستند؛ با رسانه هایی که دنبال مجیز گویی من نیستند و منصفانه رفتار می کنند از همه بیشتر ارتباط می گیرم اعتقاد دارم رسانه ها باید حق مطلب را عادلانه بیان کنند. امروز در جنگ ترکیبی؛ رسانه ها مدافعان حریم فرهنگ  هستند رزمندگانی که اسلحه آنها قلم و بیان آنهاست و در مقابل اراجیف رسانه های معاند ایستادگی می کنند.

فرماندار ویژه ری با تاکید بر اینکه خبرنگاران بال و بازوی مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: جلسه امروز با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از اساسی ترین و مهم ترین جلسات من بوده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از مهم ترین کارگروه هایی که به آن خواهم پرداخت بحث مسکن است و اولین جلسه را 36 ساعت بعد از مراسم معارفه با وزیر راه شهرسازی برگزار کردیم و این نوید را داد که تمامی محدودیت های حوزه مسکن در شهرستان ری برداشته شد.

باب الحوائجی با تاکید بر خدمتگزاری حکمرانان به مردم  خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و مسئولان مشکلات را رصد  و قبل از اینکه اخبار مشکلات را در کانال ها و رسانه های خود منتشر کنند به ما اعلام کنند تا هر چه سریع تر مشکل را حل کنیم اگر حل نشد و هر کجا کار نکردیم بزنید و مردانه هم بزنید.

وی با اشاره به کنایه های یکی از رسانه ها، تصریح کرد: من برای استاندار شدن به این شهر نیامده ام. بنده خادم مردم هستم و برای خدمتگزاری به مردم طرح جامع مدیریتی را در حوزه های میراث فرهنگی ، شهرداری و سایر حوزه ها با کمک و همراهی شما اصحاب رسانه و مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان اجرا خواهم کرد تا رضایت خداوند و مردم عزیز این شهر مقدس را که 2953 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، بدست بیاوریم.

 باب الحوائجی تاکید کرد: رسانه سیل آفرین است؛ این سیل را باید در جهت خدمت به مردم به کار بگیریم نه تخریب و ویرانی...

 

 

علی اشرف خانلری

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار