مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته تصفیه‌خانه شهرک صنعتی ایلام که تعطیل شده بود بعد از 20 سال راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۴۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام ظهر شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی یک سال گذشته تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ایلام فعال و این طرح بعد از ۲۰ سال غیرفعال بودن مجدد راه‌اندازی شد.

 

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام به برگزاری گشت‌های صنعتی متعدد در راستای امیدآفرینی اشاره کرد و افزود: تکمیل ساختمان فناوری بعد از گذشت ۱۳ سال توقف پروژه و احداث سوله آتش‌نشانی صنفی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

 

 حاتمی یادآور شد: همچنین بهره‌برداری از ناحیه پایین‌دستی پتروشیمی دهلران، تملک و آماده‌سازی ناحیه تخصصی آب‌معدنی موسیان، تملک ناحیه صنعتی شماره ۲ شباب و بازپس‌گیری ۶۴ هکتار از زمین‌های راکد از جمله اقدامات انجام شده این شرکت در یک سال گذشته است.

 

 وی با بیان اینکه آسفالت شهرک‌های صنعتی ایلام، شباب و ایوان انجام شده است، افزود: آسفالت ورودی شهرک‌های دهلران و هلیلان نیز در دست اقدام است.

 

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام با تأکید بر اینکه تغییر کاربری ۳۵ هکتار و اخذ سند اراضی شهرک صنعتی ایوان بعد از گذشت ۱۵ سال انجام شد، خاطرنشان کرد: انجام شبکه برق شهرک‌های صنعتی ملکشاهی و آبدانان، تعمیر شبکه برق ایلام، دهلران، مهران و شباب نیز انجام شده است.

 

 حاتمی ادامه داد: همچنین آب پایین‌دستی پتروشیمی دهلران و ناحیه صنعتی تخصصی آب‌معدنی موسیان نیز تضمین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار