سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتح در مراسمی با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این یگان و جمعی از کارکنان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۰۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این مراسم به مناسبت روز سرباز و با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ پاسدار امین قلی پور جانشین تیپ ۴۸ فتح ، حجت الاسلام سید اله بخش موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و کارکنان و سربازان وظیفه در حسینیه امام جواد تیپ ۴۸ فتح برگزار شد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ارتقا و بهره وری هر سازمانی تابع نیروی انسانی است و سربازان وظیفه نقش بسیار مهمی در تیپ ۴۸ فتح ایفا می کنند.

سردار حسن حکمتیان افزود: سربازان وظیفه همه جوان و از آینده سازان کشور هستند که هم اکنون بخشی از عمر خود را در دوران سربازی سپری می کنند و افتخار ما این است که آنها عضو پایگاه های مقاومت بسیج می باشند و از ظرفیت آنها استفاده می کنیم.

وی در ادامه دوران مقدس سربازی را برای کسب تجربه در زندگی ضروری دانست و به سربازان وظیفه توصیه کرد که در زندگی برنامه ریزی و هدف داشته باشند،.

سردار حکمتیان توجه ویژه به دین و معنویت را به سربازان وظیفه  توصیه کرد و افزود: در هر کاری اخلاص و رضای خداوند را مدنظر داشته باشید.

وی بیان کرد: سربازان عزیز در مسئولیت هایی که به آنها سپرده می شود باید احساس مسئولیت کنند و به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه نمایند. 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه از ایده ها و نوآوری های سربازان وظیفه استقبال می کنیم خطاب به آنها گفت: توانمندی ها و تخصص های کاری خود را به یکدیگر آموزش دهید. 

تجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتحتجلیل از سربازان وظیفه تیپ ۴۸ فتح

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار