به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و دارویی در اردوی جهادی نذر شفاء، به حاشیه نشینان شهر زاهدان ارائه گردید.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۷۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، غلام عبدی، مسئول کانون خدمت رضوی سلامت استان گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و دارویی در اردوی جهادی نذر شفاء، به حاشیه نشینان شهر زاهدان ارائه گردید.

وی افزود: در این اردوی جهادی که با همت کانون سلامت صورت گرفته، ضمن شناسایی و غربالگری افراد نیازمند به خدمات درمانی با هماهنگی انجمن های ام اس،کوتاه قامتان درخصوص معرفی بیماران، ضمن استقرار پزشکان عمومی، متخصص چشم،بینایی سنجی، داخلی و دندانپزشکی توانستند خدمات درخور توجهی را به مراجعین ارائه نمایند.

عبدی با اشاره به اینکه خدمات درمانی مذکور از ساعت ۸ صبح شروع و در ساعت ۱۳ عصر جمعه به پایان رسیده گفت: متخصص چشم و بینایی سنجی با ویزیت ۶۵ بیمار همراه با ارائه خدمات عینک و ویزیت پزشک عمومی با ۳۵ بیمار، از پر مراجعه ترین خدمات پزشکی بوده است.

مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان وبلوچستان افزود: ۲۵ بیمار در بخش دندانپزشکی خدمات دهان و دندان دریافت کردند.

عبدی با اشاره به ارائه خدمات رایگان برای ۱۵ بیمار جهت تحویل عینک افزود: در این اردوی جهادی ۳۰ نسخه دارویی تجویز و ۳ بیمار جهت اعمال جراحی به بیمارستان های طرف قرار داد و ۸ بیمار جهت دریافت خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن و آزمایشگاه به مراکز تحت قرار داد جهت دریافت خدمات رایگان مورد اشاره معرفی شدند.

غلام عبدی با اشاره به اینکه داروهای مورد نیاز بیماران در همان محل با ایجاد داروخانه پیچیده می شده گفت: قطعا دارو هایی هم توسط پزشکان تجویز می شد که در داروخانه موجود نبود لذا با هماهنگی بعمل آمده نسخه‌های بیماران جهت تامین دارو دریافت و پس از تامین داروی تجویز شده بصورت رایگان با هماهنگی انجمن های مورد معرفی به بیماران تحویل داده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار