دهمرده گفت: با عملیات غرورآفرین حماس که تحلیلگران جهان را شگفت زده کرد به جهانیان ثابت شد سیستم اسرائیل جعلی از لانه عنکبوت ضعیف‌تر و ناتوان‌تر است و با یک حرکت ساده از نقشه روزگار محو خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۴۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

حبیب الله دهمرده،  نماینده مردم شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی  روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروی مقاومت فلسطینی حماس بیان کرد: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واقع پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را به دنیا اثبات کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است افزود: امروز جهان اسلام و مردم منسجم و متحد شده‌اند و پیروزی از آن اسلام است.

دهمرده بیان کرد: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی ددمنشانه بوده و از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد و تنها دیوانگی این رژیم کودک‌کش را نشان می دهد.

نماینده حوزه انتخابیه زابل تصریح کرد: اگر اسرائیل از این حملات ددمنشانه دست بر ندارد جهان اسلام برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند و در این صورت اسرائیل گور خود را با دستان خودش کنده است.

این مسئول اظهار داشت: با عملیات غرورآفرین حماس که تحلیلگران جهان را شگفت زده کرد به جهانیان ثابت شد سیستم اسرائیل جعلی از لانه عنکبوت ضعیف‌تر و ناتوان‌تر است و با یک حرکت ساده از نقشه روزگار محو خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار