خبرهای داغ:
آیین تکریم و تجلیل از خانواده های شهداء و موکب داران حسینی با حضور مردم ولایت مدار روستای بیت جوی مجید شهرستان شوش دانیال برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۷۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش، در آیین تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و موکب داران حسینی که در روستای بیت جوی مجید برگزار شد، بر دو شاخص اصلی شهرستان شوش دانیال علیه السلام که عبارت است از شهر مواکب حسینی و شهر یادمان های دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: این برنامه تجلیل هم موید و اثبات کننده این شاخصه ها است.

 

 

وی افزود: خداوند جهان و زمین را هیچگاه خالی از وجود حجت و مجاهدان نگذاشته است. همواره مجاهدانی بوده اند که در مقابل ظلم و ستم زورگویان ایستادگی کرده و از دین و آزادگی انسانها دفاع نموده اند و نمونه ی بارز آن ورود غیورمردانه جوانان از مناطق فلسطین به سرزمین های اشغالی است، با وجود اینکه تمامی کفار و شیاطین از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، اما جوانان فلسطینی با حداقل امکانات به صهیونیستهای غاصب درسی فراموش نشدنی دادند.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با تاکید بر صبر خانواده شهدا و ایثار رزمندگان دفاع مقدس تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با استعانت از خداوند متعال، با وجود دشمنی های بسیار استکبار و توطئه های مکرر آنها از جمله ترورهای بسیاری از شخصیت های بزرگ کشور،تحریم ها، جنگ تحمیلی ۸ساله و دشمنی های همیشگی زورگویان عالم، همواره در صحنه دفاع از دین و انقلاب اسلامی حاضر بوده اند.

 

 

وی یاد آور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در مقابل زورگویی ظالمان دنیا مقاومت کرده ایم و با یاری خداوند متعال به پیروزی رسیده ایم.

 

 

سرهنگ موسوی بیان کرد: در روستاهای مسیرچعب در شهرستان شوش دانیال علیه السلام، مواکب متعدد مردمی بر پاشد که این موضوع نشان از اخلاص و ارادتمندی مردم عزیز این منطقه به اهل بیت علیهم السلام دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در پایان ضمت تشکر از پیگیری مسئولین و بخشدار مرکزی شهرستان، بر تداوم خدمت رسانی در راستای حل مشکل آب شرب روستای بیت جوی مجید تاکید کرد.

 

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا و موکب داران اربعین حسینی تجلیل به عمل آمد. 

 

گفتنی است، این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج شهید دانش و پایگاه مقاومت بسیج مقداد و شورا و دهیاری و هیئت امنای مسجد روستای بیت جوی مجید برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها