در آستانه هفته فرهنگی ری، اولین دوره مسابقه رالی خانوادگی ایثارگران صبح امروز با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در شهرری آغاز شد و تا حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در قم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۷۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

در این مراسم که باحضور رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، تقوایی مشاور و رئیس حوزه فرماندار، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع»، نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برگزار شد، تعداد ۴۰ شرکت کننده همراه خانواده های خود از ضلع جنوبی آستان حضرت سیدالکریم علیه السلام آغاز شد و شرکت کنندگان تا جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در قم به رقابت می‌پردازند.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: محافلی که برای شهدا و جانبازان برگزار می‌شود و خانواده‌های شهدا حضور دارند، رشد معنوی، نورانیت قلبی و صفا و صمیمیت روحانی را به دنبال دارد که دلیلش حضور پر برکت شهدا است که از خالص بودنشان نشات گرفته است.

وی گفت: بیشتر شهدا ورزشکار بودند و حتی در جبه‌های نبرد نیز به ورزش می‌پرداختند لذا باید با الگو گرفتن از سیره و سبک زندگی شهدا، ادامه دهنده راهشان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار