در ادامه برنامه دیدارهای فرماندار ویژه شهرستان ری، مهدی باب الحوائجی با فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم «ع» و رئیس بنیاد شهید شهرستان در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۹۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

 به گزارش روابط عمومی سپاه ری مهدی باب الحوائجی با سرهنگ روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ویژه ری در این ملاقات با تجلیل از تلاش ها و خدمات نیروهای خدوم و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم «ع» عنوان کرد: انشاالله با همکاری و تعامل سازنده میان کلیه ادارات و دستگاه ها بویژه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مستقر در سطح شهرستان، سطح امنیت و آسایش شهرها و روستاها و اهالی شریف آنها را بیش از پیش افزایش داده و در کنار آن فضای کلی شهرستان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سلامت، در اوج نظم و امنیت و با مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه آماده نماییم.

وی افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب مسئولین و کارکنان مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گردیده است. شهرستان ری با دارا بودن بیش از ۲۹۵۰ شهید والامقام دفاع مقدس و ۱۵۶ شهید سرافراز مدافع حرم از پیشتازان عرصه جهاد و شهادت در سطح کشور می باشد که به همین دلیل ضروری است با تمام امکانات در مسیر افزایش سطح خدمات و تکریم و توجه به ایثارگران و خانواده های معظم این عزیزان حرکت نماییم که انشاالله با همکاری و مشارکت کلیه ادارات، سازمانها و نهادهای متولی امر بتوانیم در این عرصه نیز به توفیقات خوبی نائل شویم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار