فرمانده سپاه ناحیه رامسر:

حمایت از کارآفرینان و نگاه اشتغالی به همه روستا‌ها از برنامه‌های راهبردی بسیج است

ساری-سرهنگ خمسیه با تاکید بر حمایت از کارآفرینان و نگاه اشتغالی به همه روستا‌ها با محوریت تولید و توسعه روستا گفت: مسئولین استانی و شهرستانی طرح جامع با نگاه راهبردی را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۱۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده سپاه ناحیه رامسر از غرفه دهیاری اربه کله از بخش دالخانی که به نمایندگی از شهرستان رامسر در نمایشگاه پسماند تهران حضور دارد، بازدید کرد.

حمایت از کارآفرینان و نگاه اشتغالی به همه روستا‌ها از برنامه‌های راهبردی بسیج است

سرهنگ خمسیه در این بازدید گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات و ابتکارات خوبی در حوزه پسماند در روستا‌های رامسر انجام شده است که با توجه به آسیب‌های زیست محیطی می‌بایست این روند بیش از پیش توسعه یابد.

فرماندهع سپاه ناحیه مقاومت رامسر افزود: سپاه و بسیج شهرستان رامسر نیز با بهره‌گیری از مجمع راهبردی بسیج طی یک سال گذشته طرح حذف ظروف یکبار مصرف و کیسه‌های پلاستیکی نان را پیشنهاد داده بود که بسیاری از این آسیب‌ها را کاهش می‌دهد.

سرهنگ خمسیه با تاکید بر حمایت از کارآفرینان و نگاه اشتغالی به همه روستا‌ها با محوریت تولید و توسعه روستا با حفظ و نوسازی آن بر اساس بوم منطقه در عرصه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و گردشگری از مسئولین استانی و شهرستانی خواست تا طرح جامع با نگاه راهبردی را مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان از همه خادمین ملت از مسئولین استانی، شهرستانی، مهندس مقدری و خانم شعبانی و همه عوامل اجرایی و پشتیبانی این غرفه شهرستان رامسر قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار