مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مطرح کرد:
زنجان _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش های هلال احمر این استان در ۶ ماهه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۶۰ درصدی رسید.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۸۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

رشد ۶۰ درصدی آموزش های هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: در ۶ ماهه گذشته از سالجاری ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر علاقه‌مند از آموزش‌های هلال احمر این استان بهره‌مند شده اند.

وی یادآوری کرد: برای این تعداد از علاقمندان ۶۵۸ دوره آموزشی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود برگزار شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۹۸ نفر در ۴۵۲ دوره از آموزش‌های جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده بودند.

هاشمی ادامه داد: دوره‌های آموزشی ارائه شده در خصوص آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، مهارت‌های اولیه در شرایط اضطراری، آموزش‌های مبتنی بر نیاز و تخصصی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های تولیدی، نیرو‌های مسلح و اعضای خانه‌های هلال در محلات و مساجد سطح استان زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، گفت: هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: علاقه‌مندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند هر روز بجز ایام تعطیل با مراجعه به واحد آموزش هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود ثبت نام خود را قطعی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار