خبرهای داغ:

انتخاب رده های برتر در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج اقشار در جشنواره مالک اشتر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرب اهواز گفت: از رده‌های برتر در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیج اقشار (دانش آموزی، خواهران، فرهنگیان) در جشنواره مالک اشتر تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۷۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرهنگ حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرب اهواز در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره مالک اشتر این ناحیه گفت: با انتخاب رده‌های برتر در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج اقشار (دانش آموزی، خواهران، فرهنگیان) و گردان های امنیتی و بیت المقدس و همچنین قرارگاه یازده گانه سند اعتلای بسیج در این جشنواره تقدیر شدند.

او افزود: ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ رده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) که شامل حوزه های شهری و حوزه‌های مشترک است و همچنین انتخاب پایگاه های برتر، بر اساس جشنواره اسوه‌ که به مدت ۳ روز در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برگزار شد از برنامه‌های این جشنواره بود.

به گفته سرهنگ نیسی زاده جشنواره اسوه حاصل تلاش بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج است که در این جشنواره ۴۰ پایگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و منتخبین این جشنواره که ۳ پایگاه برادر و خواهر هستند در جشنواره مالک اشتر تقدیر شدند.

او همچنین یادآور شد که در چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج که با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر و مسئولین استانی برگزار شد، از حاصل عملکرد سال ۱۴۰۱ منتخبین که در رده های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) کوشش های زیادی داشتند تقدیر خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها