گردهمایی بصیرتی با موضوع تحولات منطقه و عملیات تاریخی "طوفان الاقصی" در مسجدجامع شهرکرد همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۲۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تبریک خلق حماسه ماندگار گروه‌های مقاومت فلسطینی، با راه اندازی عملیات "طوفان الاقصی" گفت: با عملیات ناگهانی و اعجاب‌آور گروه‌های مقاومت فلسطینی و ورود آن‌ها به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، مقدمات سقوط رژیم کودکش اسرائیل در حال فراهم شدن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود: روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به رژیم صهیونیستی و کودکش اسرائیل وارد کردند.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، به تحقیر رژیم صهیونیستی و کودکش اسرائیل در حمله حماس، اشاره کرد و ادامه داد: به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسراییلی، عملیات "طوفان الاقصی" گروه‌های مقاومت فلسطینی، یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بود که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

وی، به موقعیت جغرافیایی نوار غزه اشاره کرد و افزود: این منطقه دارای مرزی ۵۱ کیلومتری با رژیم جعلی اسرائیل و مرزی ۱۱ کیلومتری با مصر در نزدیکی شهر رفح با جمعیت یک میلیون و پانصد هزار نفری است، خان یونس در ۷ کیلومتری شمال شرقی رفح واقع شده و شهرهای متعدد در طول ساحل بین این منطقه و شهر غزه واقع شده‌ است، مردم نوار غزه در شدیدترین محاصره قرار دارند، ۷۰در صد مردم غزه در زیر خط  فقر هستند،از دارو و بسیاری از نیامندی های روزانه محروم هستند، اما از نظر تراز سواد در سطح بالایی قرار دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: ساخت دیوار اطراف نوار غزه برای ممانعت از حفر تونل‌های حماس و تبدیل کردن این تونل‌ها به "تله‌های مرگ"برای گروه‌های مقاومت فلسطینی بود، این پروژه،با هزینه گزاف بیش از 3 میلیاد دلار ساخته شد که با حمله رزمندگان حماس تخریب گردید و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد و حیرت جهان را برانگیخت.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: شنبه سیاه در اسرائیل؛ تکرار یک غافلگیری تاریخی است، موشک های حماس در این عملیات قلب تل‌اویو، مرکز رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و طی حملات هوایی، دریایی و زمینی، اسراییل را به شدت غافلگیر کرد، صهیونیست ها نگران ورود حزب‌الله لبنان به قلب اسراییل هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر،گفت: پاسخ مقتدرانه، ناگهانی و اعجاب‌آور گروه‌های مقاومت فلسطینی در عملیات ‎طوفان الأقصی به بیش از نیم قرن جنایت رژیم کودک‌کش اسراییل اثبات کرد،رژیم صهیونیستی از هر زمانی شکست‌ پذیرتر است و ابتکار عمل به دست مردم مظلوم، جوانان و رزمندگان فلسطینی است.

وی، ادامه داد: حماس با اقتدار در عملیات "طوفان الاقصی" پاسخگویی به تجاوز دشمن صهیونیستی را آغار کرد و به صورت عملیات موشکی و نظامی و تدافعی در مقابل تعرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ امریکا و سکوت سران دولت های اسلامی انجام می شود، اما عملیات ‎"طوفان الاقصی" موجب افزایش اتحاد و همدلی بین گروه‌های مبارز فلسطینی نظیر حماس و جهاد اسلامی و جهان اسلام شد و نشان داد با تعرض صهیونیست‌ها به مردم و مقدسات فلسطینی‌ها، این غزه است که با حمایت جهان اسلام و آزایخواهان عالم برای انتقام، آماده نبرد است.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه اشاره کرد و افزود: رژیم کودکش اسرائیل بدنبال انتقام جنگ ۳۳ روزه هست، چرا که در این جنگ ستون فقرات اسرائیل درهم شکسته شدو نشان داد که قدرت رژیم صهیونیستی رو به افول است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر،گفت: با آغاز عملیات "طوفان الاقصی" گروه‌های مقاومت فلسطینی، پروازهای فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو، لغو و این فرودگاه به دلیل ترس از اصابت موشک‌های مقاومت تعطیل شد،  فرودگاه بن گورین شاهد ازدحام مسافرانی است که به دلیل هراس از موشک‌های مقاومت قصد ترک سرزمین‌های اشغالی را دارند.

وی، ادامه داد: حماس اعلام کرد ما نقطه آغازین این عملیات هستیم و تا آخر ایستادیم در این مدت کوتاه ۷ هزار موشک شلیک  شده است، حمله به تانک مرکاوا آن هم با یک کوادکوپتر مسلح از دیگر اتفاقات جالب توجه این نبرد است، تانک مرکاوا یکی از اسطوره‌های ارتش صهیونیستی است که حالا به ابتدایی‌ترین شکل ممکن توسط فلسطینی‌هایی که فاقد تسلیحات پیشرفته مقابله با زره‌پوش‌ها هستند، اجرا شده است.

یادگار سالهای دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، افزود: پیروزی های پی در پی و شکست دشمنان و آغاز عملیات ‎"طوفان الاقصی" گروه‌های مقاومت فلسطینی، جرقه‌های رسیدن به قله است، لذا نباید خسته شد،سستی  و غفلت در این مرحله خسارت جبران ناپذیری در بر خواهد داشت.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، اظهار داشت: از برکات امام مسلمین این است که حوادث جهان را به درستی می بیندند و بیان می فرمایید، از جمله آن " اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسراییل، صهیونیست‌ها به این باور رسیده‌اند که اسرائیل 25 سال آینده وجود نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به پاسخ دندان شکن فرمانده کل ارتش به مقام اسرائیلی گفت: "اندازه یکی از عملیات‌های دفاع مقدس ما هستید"، "آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده و حقیرتر از آن است که تهدیدی برای ایران محسوب شود".

ارسال نظرات
آخرین اخبار