فرمانده سپاه شهرستان دیّر:

تفکر بسیجی راه برون رفت از مشکلات است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر گفت: بدون تردید بهترین راه برون رفت از مشکلات جامعه، داشتن تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۵۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

تفکر بسیجی راه برون رفت از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر عصر دوشنبه در اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان دیّر با بیان اینکه هدف اصلی مجمع بسیجیان در این شهرستان ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفع مسائل و چالش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است گفت: کسانی که میتوانند راه گشای مشکلات و چالش های شهرستان باشند پیشقدم شوند و طرح خودشان را ارائه دهند‌ تا بتوانیم مشکلات شهرستان در عرصه های گوناگون را رفع نمائیم.

 

سرهنگ حسینی نیا با تقدیر از فرماندار شهرستان دیّر در رفع مسائل مختلف شهرستان به ویژه کاهش تعرفه صید آبزیان در خلیج‌فارس ادامه داد: فرماندار به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان می تواند از طرح ها و راهبردهایی که ارائه می شود استفاده کند و با استفاده از این طرح ها مشکلات پیش روی شهرستان را رفع کند.

 

وی اظهار داشت: در تفکر و روحیه بسیجی کار نشد وجود ندارد و برای هر مشکلی راهکاری وجود دارد و‌ بدون تردید میتوان با این نوع تفکر و روحیه بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

تفکر بسیجی راه برون رفت از مشکلات است

یونس باربرز فرماندار شهرستان دیّر اظهار داشت: ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همدلی و یکپارچگی پیروز شدیم و در رفع مشکلات شهرستان هم اگر همدل باشیم می‌توانیم به راحتی موانع و مشکلات شهرستان از پیش و رو برداریم.

 

باربرز با بیان اینکه سپاه در واقع تجسم عملی همه‌ی کارها است تصریح کرد: همانگونه که دشمن به صورت ترکیبی مبارزه می کند ما هم باید ترکیبی کار و تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

 

فرماندار دیّر در پایان تأکید کرد: از ظرفیت نخبگان بسیجی در رفع مشکلات و پیشرفت شهرستان بهره گیری بیش از پیش شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات