خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

عملیات طوفان‌الاقصی، قدرت پوشالی اسرائیل را فرو ریخت

تبریز-امام جمعه میانه در جمع کارکنان سپاه میانه با تبریک پیروزی شکوهمند ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی، قدرت پوشالی اسرائیل فرو ریخت.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۰۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی افزود: در چند دهه اخیر، رسانه‌های استکباری، اسرائیل را قدرتی شکست‌ناپذیر معرفی کرده و به مردم جهان چنین القا کرده بودند که اختلاف یک کشور با اسرائیل، امنیت و حاکمیت و مردم آن کشور را با خطری جدی مواجه خواهد کرد ولی حماس ثابت کرد که این مساله، یک خیال‌پردازی پوچ و غیرواقعی است.

   وی اضافه کرد: ذهنیت شکست‌ناپذیری اسرائیل و گره‌ خوردن پیشرفت و ترقی و دوری از تحریم به دوستی با این رژیم، برخی از کشورهای عربی و غیرعربی را همچون امارات و آذربایجان را با وجود وقوف کامل بر دشمنی های اسرائیل با اعراب و مسلمانان، وادار به دراز کردن دست دوستی به سمت او کرده و به پایگاهی در اختیار مطامع رژیم صهیونیستی مبدل کرده است.

   خطیب جمعه میانه افزود: اکنون با این پیروزی غرورآفرین، به دنیا خصوصا جهان عرب اثبات گردید که اسرائیل قابل تکیه نیست و بسیار ضعیف تر از آن چیزی است که کشورهای استکباری وانمود می کنند.

   حجت‌الاسلام رشادی این ذهنیت نادرست از قدرت پوشالی اسرائیل را نشات گرفته از فضاسازی جامعه جهانی از فراقدرتی بودن اسرائیل و سکانداری اختیار و قدرت آمریکا و جامعه اروپا در دست صهیونیست‌ها دانست و متذکر شد: عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه اسرائیل را در هم شکست و دیدگاه جهان را نسبت به او عوض کرد و نشان داد که او حتی در برابر گروه کوچکی از مردم غزه و حماس، اسیر و عاجز است چه رسد به قدرت جهانی اسلام.

   وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ریشه تمامی بیداری‌های ملت‌های جهان را این انقلاب عنوان کرد و انقلاب اسلامی را به اذعان اندیشکده های بزرگ جهان، بزرگترین حادثه قرن معرفی کرده و این پیروزی را بخش کوچکی از نتایج انقلاب برشمرد.

حجت‌الاسلام رشادی اظهار کرد: حادثه ای که دیروز شاهد آن بودیم حادثه‌ای بسیار خوب با پیامی بسیار عالی و نقطه عطفی برای نزول و زوال هیمنه اسرائیل و نابودی کامل آن خواهد بود.

   کارکنان و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار