مسئول جامعه زنان شهرستان فیروزکوه: ایات الهی کودکان را از گزند دشمنان در امنیت قرار می‌دهد، بسیاری از مهد کودک‌ها امروز در توسعه فرهنگ غربی نقش ایفا می‌کنند و کودکان را با فرهنگ غربی آموزش می‌دهند و این نگران کننده است.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۶۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

زهرا احمدی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان گفت: مهد قرآنی دنیای قاصدکها، در شهر فیروزکوه با ظرفیت 40 کودک افتتاح شد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه مهد قرآنی دنیای قاصدکها به همت بسیج ناحیه قمربنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه راه اندازی شد, افزود: این مهد در حال حاضر در مقطع سنی ۳ تا۶ سال و نیز پیش‌دبستانی با سه مربی، پذیرای کودکان عزیز شهرستان می باشد.

 

احمدی گفت: در این مهد معارف قرآنی و اخلاقی در قالب بازیهای شاد، نقاشی، تئاترعروسکی، شعر و غیره آموزش داده می‌شود؛ و استفاده از سالن ورزشی از ظرفیتهای این مهد می باشد.

 

وی با بیان اینکه این مهد کودک تحت عنوان دنیای قاصدکها نخستین مهد کودک قرآنی در سپاه این شهرستان است؛ تصریح کرد: آموزش در کودکی بسیار حساس و تاثیرگذار است پس بهترین آموزش و یادگیری، در این دوران مهم و سرنوشت‌ساز چه بهتر که با محوریت قرآن مجید باشد.

 

وی با بیان اینکه باید ذهن و روح کودکان را با قرآن آشنا کنیم، افزود: آیات الهی کودکان را از گزند دشمنان در امنیت قرار می‌دهد، بسیاری از مهد کودک‌ها امروز در توسعه فرهنگ غربی نقش ایفا کرده و کودکان را با فرهنگ غربی آموزش می‌دهند و این نگران کننده است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: باید علاوه بر آموزش قرآنی در چنین مراکزی کودکان را با واقعیت دین مبین اسلام آشنا و زیر ساخت‌ها را محکم کنیم تا کودکان ما از گزند دشمنان در امان باشند.امری که موجب می شود تا از بسیاری از انحرافات اخلاقی در جامعه جلوگیری کند.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار