یک فعال بسیجی ساوجی گفت: انقلاب ما، انقلاب زینبی است؛ از اول انقلاب، زنان یکی از برجسته‌ترین نقش‌ها را در این انقلاب ایفاء کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

زهرا احمدی یکی از فعالان بسیجی شهرستان ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه؛ درخصوص نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفاء کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

وی با تاکید بر اینکه هنر انقلاب اسلامی این بود که زنان جامعه را متحول و در مسیر اسلام و ارزش‌های الهی هدایت کرد، افزود: زن ایرانی که بر اساس اعتقاد مذهبی، زمینه‌های لازم را داشت به برکت روشنفکری‌ها و راهنمایی‌های حضرت امام خمینی(ره) از حاشیه به متن جامعه آمد.

این فعال بسیجی تصریح کرد: جامعه زنان مسلمان و متحد ایرانی بر پایه ایمان، عفت، صبر و هوش،حقیقت را دریافت کرد و با تلاش روز افزون درصدد جبران عقب ماندگی‌های گذشته بر آمد و امروز پس از گذشت ۴۴سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌بینیم که زنان در عصر حاضر پیرو راه انقلاب هستند.

احمدی به نقش زنان در دفاع مقدس امروز گفت: انقلاب ما، انقلاب زینبی است؛ از اول انقلاب، زنان یکی از برجسته‌ترین نقش‌ها را در این انقلاب ایفاء کرده‌اند؛ زنان امروزی می‌کوشند که فرزندان خود را با ایمان و با اراده تربیت کنند و فرزندانی تحویل جامعه بدهند که برای اسلام مفید باشند.
این فعال بسیجی خاطرنشان کرد: وظیفه زن امروز در میان بحران‌ها و فتنه‌هایی که کشور را تهدید می‌کند، فهم موقعیت‌ها و انتخاب مسیر درست است به نحوی که با فداکاری به تکلیف بزرگی که خدا بر دوش او قرار داده عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات