فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

لزوم الگوگیری دختران و بانوان از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری گفت: دختران ما، توصیه‌ها و تاکیدات حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را به عنوان یک الگو مقابل خود قرار داده و در وجود خود پیاده کنند تا این روند منجر به گسترش تربیت اسلامی در جامعه شود.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۶۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم «دورهمی پدر و دختری» از سلسله برنامه‌های کافه گفتگو «دختران حاج قاسم» در پایگاه بسیج زینبیه، گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران، پیاده کردن احکام الهی و اسلامی بوده و شایسته‌ انقلاب ما، دختران زینبی و زهرایی است که بتوانیم اهداف و آرمان‌های انقلاب را پیاده سازیم.

وی ادامه داد: دختران ما، توصیه‌ها و تاکیدات حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را به عنوان یک الگو مقابل خود قرار داده و در وجود خود پیاده کنند تا این روند منجر به گسترش تربیت اسلامی در جامعه شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاه به رشد چشمگیر موفقیت‌های زنان در انقلاب اسلامی گفت: یکی از نخستین دستاورد‌های انقلاب برای زنان، زمینه‌سازی برای تحصیل و باسواد‌ی آنان بود. در حالیکه در دوران قبل از انقلاب به دلیل جو حاکم بر مدارس بسیاری از خانواده‌‌ها به دخترانشان اجازه تحصیل نمی‌دادند، اما با تأکید حضرت امام(ره) و اسلامی شدن جو جامعه زنان و دختران به برکت انقلاب نه فقط با سواد شدند که امروز سهم زنان تحصیلکرده از مردان پیشی گرفته‌‌اند. 

مهجوری به توطئه فرهنگی و جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: بانوان و دختران با همه وجود برای خنثی کردن اهداف دشمنان، ماموریت دینی و انقلابی خود را در جامعه اسلامی انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان به اهمیت عفاف و حجاب و حفظ ارزش‌های الهی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید دختران مسلمان برای حفظ عفاف و حجاب بیش از گذشته نقش الگویی خود را حفظ کنند و موجب ناامیدی دشمنان شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار