خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس مطرح کرد :

رشادت و از خودگذشتگی، ولایت دار و وظیفه شناسی از بارزترین اخلاقیات رزمندگان بود

کد خبر: ۹۵۴۵۳۲۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری ناحیه امام صادق(ع) استان اصفهان: به همت پایگاه شهدای اسلام  حوزه ۱۱ خواهران جلسه روایتگری در گلستان شهدا به راویت گری رزمنده گرامی محمود محمودی برگزار گردید. 

ایشان در این روایتگری از خاطرات خود و یارانش با شهیدانی همچون محمود محمدی فشارکی فرمانده گروهان از گردان امام حسن (ع) ، سید مجید پرده چی، عبدالرسول زرین استاد تک تیرانداز، عباس بابایی فرمانده پایگاه هشتم شکاری را بیان کرد. 

محمودی گفت: این بچه ها چی می کردند که زمان شهادتشان به آنها گفته می شد، چیزی که علما با اون همه عبادت شاید به یکی از آنان زمان مرگ ابلاغ می شد. شهید محمود محمدی فشارکی یک شب قبل از شهادت در خواب به او زمان شهادتش را ظهر جمعه گفتند و همان اذان ظهر جمعه شهید شد و یا سید محمد پرده چی سر ساعتی که خود گفت به شهادت رسید. 

وی از خاطرات دوستانش با عبدالرسول زرین گفت که چگونه فرد بعثی را که در حال آب خوردن بود مورد هدف قرار نداد و نخواست همچون کوفیان باشد. 

از اخلاق خوش و قلب رئوف عباس بابایی گفت که بخاطر اتومبیلی که حامل زن و بچه عراقی بود حاضر نشد پلی را که معبر دشمن بود در آن لحظه بزند و پس از عبور آن خانواده، پل را منهدم کرد. 

وی اعلام داشت این شهدا دارای آن چنان اخلاق نیکو و خوبی بودند که نه تنها در زمان جنگ که پس از شهادت نیز الگوی بسیار خوبی برای دیگران بودند و هستند. 

رشادت و از خودگذشتگی، عشق و ایثار، مهربانی و الفت، ولایت دار و وظیفه شناسی از بارزترین اخلاقیات رزمندگان بود . آنان جان خود را دو دسته در طبق اخلاص گذاشتند و در این 8 سال بدون هیچ چشم داشتی در مقابل دشمن ایستادند تا به جهانیان ثابت کنند هر کس زیر پرچم ولایت فقیه ایستاد فاتح و پیروز است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار