خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان مطرح کرد:

نیروهای فراجا، آسایش و سلامتی خود را فدای امنیت مردم کردند

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته انتظامی یاد و خاطره 52 شهید فراجا در سال جاری را گرامیداشت و گفت: نیروهای فراجا آسایش و سلامتی خود را فدای آسایش و امنیت مردم کردند. 
کد خبر: ۹۵۴۵۳۰۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان :  آیت الله "سید ابوالحسن مهدوی" در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با تبریک هفته انتظامی به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت گفت: نیروهای فراجا آسایش و سلامتی خودشان را فدای آسایش و امنیت مردم کردند و همه ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

 

وی به شهادت 52 نفر از نیروهای انتظامی در سال جاری اشاره کرد و با بیان اینکه 6 نفر از این شهدا اصفهانی بودند افزود: این عزیزان گرانبهاترین چیزی که داشتند یعنی جانشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و مطمئناً از جایگاه بالایی در نزد خداوند برخوردارند.

 

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: اقدامات فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی بسیار خوب بوده و در اغتشاشات سال گذشته هم بهترین عملکرد را داشت و مردم هم به خوبی از فراجا پشتبیانی و حمایت کردند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص لایحه عفاف و حجاب هم گفت: انتظار می رود مجلس شورای اسلامی هرچه زودتر قانون عفاف وحجاب را به شورای نگهبان ارسال کند تا مسئولان بتوانند بهتر از گذشته برنامه ریزی کنند.

 

وی اضافه کرد: غرب می داند که نمی تواند از طریق نظامی با ما بجند چرا که با قدرت ایمان و اراده پولادین نیروهای مسلح ما شکست خواهد خورد بنابر این به جای مبارزه با بمب و موشک، به دنبال ایجاد این است تا چادر را از سر دختر ان ما بردارد و از این طریق ایمان جوانان ما را تضعیف کند.

 

آیت الله مهدوی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی آمریکایی ها از دودمان پهلوی دفاع کردند و حتی اوایل انقلاب اسلامی اولین تحریم را علیه ایران تصویب کردند. آنها 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند، داعش را تاسیس کردند و از فتنه گران پشتیبانی کردند تا این نظام را از بین ببرند اما مردم ما مقابل آنان ایستادند و تا آخر هم خواهند ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار