خبرهای داغ:
قربانی خبر داد

برگزاری رویدادهای فرهنگی ابتکاری در کتابخانه شهید بهشتی ملایر

همدان-مسئول کتابخانه شهید بهشتی ملایر از اجرای برنامه‌های خلاقانه و رویدادهای فرهنگی نو در کتابخانه شهید بهشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۰۳
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سمیه قربانی در جمع خبرنگاران از اجرای برنامه‌های خلاقانه و رویدادهای فرهنگی نو در کتابخانه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: تابستان گذشته با اجرای طرح‌های مختلف در این کتابخانه شاهد رشد چشمگیر حضور کودکان و نوجوانان علاقمند بودیم که بر این اساس برنامه‌های متنوعی برای سلیقه‌های مختلف این گروه سنی تدارک دیده شد.

وی افزود: بر این اساس دوره مجازی هوش برتر، کلاس‌های تندخوانی با درک مطلب، کارگاه مشاعره، برنامه «کودک من، کتابدار من» به دلیل آشنایی کودکان با حرفه کتابداری، تهیه کاردستی با مواد دور ریختنی و فعالیت ساخت کتاب توسط اعضا از برنامه‌های اجرایی این کتابخانه در رده سنی کودک و نوجوان بود.

مسئول کتابخانه شهید بهشتی شهرستان ملایر از چاپ اثر یکی از اعضای کودک این کتابخانه که از سال گذشته تحت تعلیم غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان بود در مجله پوپک به عنوان افتخاری برای کتابخانه شهید بهشتی یاد کرد و افزود: اعضای کتابخانه سرمایه‌های کتابخانه‌ها هستند و هرتوفیقی که در زندگی ایشان رخ دهد برگی زرین بر افتخارات کتابخانه‌ها افزوده خواهد شد.

وی افزود: کتابخانه شهید بهشتی به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود اعضای خاص و منحصر به فردی دارد، این کتابخانه به دلیل قرار گرفتن در بازار شهر ملایر از پتانسیل عموم مردم در راستای افزایش فرهنگ مطالعه با طرح «نان و کتاب» استفاده کرده است.

قربانی گفت: در این طرح بریده‌ای از کتاب در تابلوی اعلانات نانوایی مجاور کتابخانه قرار گرفته و پس از ایجاد علاقه زمینه برای حضور و عضویت فرد فراهم می‌شود.

وی کتابداری را زمینه‌ای برای خدمتگزاری به آحاد مردم دانست و از همه علاقمندان برای حضوردر کتابخانه و تورق گنجینه‌های عظیم بشری دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار