خبرهای داغ:
وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان وزارت صمت مطرح کرد؛
وزیر صمت گفت: با این ظرفیت‌ها و یادگار‌های به جا مانده از شهدا و رزمندگان گرانقدر دفاع مقدس نباید بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد، زیرا دشمن کار خود را ناتمام نگذاشته و تا آخر با ما می‌جنگد، پس ما هم باید تا آخر مقاومت کرده و با اراده استقامت کنیم تا به قله‌ها برسیم.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۳۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

نباید بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج وزارت صمت در این مراسم که به همت مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران و جانبازان وزارت صمت و به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت، سردار محمد عزیزی دلشاد رئیس اداره تحقیقات، توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیرو‌های مسلح، خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، حسن ممتهن مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت صمت حضور داشتند که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.

وزیر صمت با بیان اینکه در حوزه ستادی وزارت صمت، ۱۱۴ شهید، ۶۲۳ فرزند شهید، ۳۲ آزاده و ۴۴۴ جانباز داریم، گفت: با این ظرفیت‌ها و یادگار‌های به جا مانده از شهدا و رزمندگان گرانقدر دفاع مقدس نباید بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد، زیرا دشمن کار خود را ناتمام نگذاشته و تا آخر با ما می‌جنگد، پس ما هم باید تا آخر مقاومت کرده و با اراده استقامت کنیم تا به قله‌ها برسیم.

در ادامه مراسم سردار «محمد عزیزی دلشاد» رئیس اداره تحقیقات، توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به دستاورد‌های نیرو‌های مسلح گفت: بخش کوچکی از پیشرفت‌هایی که در زمینه دفاعی و تسلیحاتی بدست آورده ایم، را به نمایش در آورده‌ایم و بخش اعظم آن مسکوت است و دشمنان‌مان از همین پیشرفت‌های اندک به نمایش گذاشته شده، حیرت زده هستند.

وی افزود: در دوران کرونا، پروتکل‌های درمانی متعددی که از بین تحقیقات زیستی نیرو‌هایی مسلح بیرون آمد و در عرصه کشور به کار گرفته شد، واکسن‌های نورا و فخرا بود که به‌طور کامل توسط متخصصان ایرانی تولید شد.

رئیس اداره تحقیقات، توسعه صنعتی و سلامت ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه این اتفاقات، گوشه‌ای از پیشرفت‌های علمی نیرو‌های مسلح است، گفت: ویژگی این پیشرفت‌ها، آن است که با توان داخلی به این پیشرفت‌های علمی دست یافتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار