خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان مطرح کرد:

ادارات و دستگاه‌های مختلف باید با همه توان و همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری کنگره شهدا به میدان بیایند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ادارات و دستگاه‌های مختلف باید با همه توان برای برگزاری کنگره شهدای استان به میدان آمده و همه ظرفیت‌های خود را فعال کنند.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۸۱
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان اصفهان: سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در جلسه هماهنگی با مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان در خصوص برگزاری باشکوه تر کنگره ملی شهدای استان اصفهان اظهار کرد: هدف از جلسه امروز این است تا برای انتقال پیام شهدا برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

سردار فدا با بیان این که شهدا محور وحدت ملی هستند، گفت: آن چیزی که مردم را نسبت به انقلاب وفادار نگاه داشته است بزرگداشت شهدا و تکریم آنان است که مردم با اتکا به مسیر شهدا در بحران‌ها وفتنه‌ها به صحنه آمده و توطئه دشمن را خنثی کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری کنگره شهدای استان تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف باید با همه توان برای برگزاری این کنگره به میدان آمده و ظرفیت‌های خود را فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا با سعادت و عاقبت بخیری همراه است، اذعان کرد: جمهوری اسلامی با بزرگداشت شهدا به دنبال انتقال پیام شهدا و فرهنگ شهادت به نسل آینده و ملت‌های منطقه است و همین موضوع باعث شده توطئه دشمن در داخل و خارج خنثی شود و جبهه مقاومت توانست با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت پشت دشمن را به خاک بمالد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار