حجت الاسلام قنبری گفت:مقام معظم رهبری به خوبی مسائل جامعه و جهان اسلام را مطرح و تحلیل می‌کنند که باید ما بر مدار تحقق بیانات و تاکیدات ایشان حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۰۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر فرارسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی‌صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت را گرامیداشت و عنوان کرد: وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: اهل تشیع و اهل سنت باید بیشتر به اشتراکات خود توجه کنند و با توجه به برنامه های دشمنان بیش از پیش مراقب تفرقه‌افکنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باشند.

 وی افزود: امروز صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی با پیگیری سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری با اشاره به اینکه امروز آزمون ما در ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری است بیان کرد: مقام معظم رهبری به خوبی مسائل جامعه و جهان اسلام را مطرح و تحلیل می‌کنند که باید ما بر مدار تحقق بیانات و تاکیدات ایشان حرکت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار