زنجان-مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان از کسب تاییدیه شرکتهای دانش بنیان توسط این مجموعه خبرداد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۷۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

کسب تاییدیه شرکتهای دانش بنیان توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محمدحسین عباسی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این تأییدیه از سوی کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان زیر نظر معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای این مجموعه صادر شده است.

مدیرعامل شرکت پگاه زنجان همچنین در ادامه گفت: این مجموعه با پیوند علم و صنعت و مدیریت و توسعه سازمان با بهره گیری از منابع و تجارب خود توانسته است با نوآوری و تولید محصولات بر پایه آب ماست، چالش و تهدید زیست محیطی را به فرصت خلق محصولات سودمند جدید بر پایه دانش بنیان و ایجاد ارزش افزوده برای مجموعه دست یابد.

در ادامه اضافه کرد:این موفقیت حاصل رهنمود‌های سازنده در کنار حمایت‌های بی دریغ جناب آقای دکتر باروتکوب مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همکاران حوزه تحقیق و توسعه صنایع شیر ایران، معاونین، مدیران و پرسنل متخصص و متعهد شرکت پگاه زنجان محقق گردیده است.

شایان ذکر است نهاد‌های علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان وابسته به ریاست‌جمهوری شامل بخش‌های تخصصی ستاد نانو، صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران وابسته به نهاد ریاست جمهوری هستند و تحت نظر معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان فعالیت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار