مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در اجتماع بزرگ دانش‌آموزی دختران مُلک سلیمانی؛
رضا رضایی گفت: شهدا رفتند تا امروز دین ما، کشور و ناموس ما در امان باشد، فکر نکنید که در دوران دفاع مقدس همه آمدند، بسیاری از افراد می‌توانستند اما نیامدند، عده‌ای جان برکف و مبارز رفتند و ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۴۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  اجتماع بزرگ دانش‌آموزی دختران مُلک سلیمانی در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان برگزار شد

مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زمانی در این کشور ناصرالدین شاه قاجار بیش از ۲۳۰ هزار کیلومتر از خاک کشور را به باد داد، و امروز کسی قادر نیست برای ما مشکلی ایجاد کند.

رضا رضایی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم که اگر زنده بودند، هر کدام از آن‌ها یک شهید سلیمانی و شهید هاشمی بودند.

 
این مقام مسئول افزود: شهدا رفتند تا امروز دین ما، کشور و ناموس ما در امان باشد، فکر نکنید که در دوران دفاع مقدس همه آمدند، بسیاری از افراد می‌توانستند اما نیامدند، عده‌ای جان برکف و مبارز رفتند و ایستادگی کردند.
 
رضایی گفت:شهید علی عرب زمانی که تیر به کوله پشتی‌اش خورد، می‌سوخت اما سکوت کرده بود که مبادا دشمن بفهمد و خط لو برود،  در دوران دفاع مقدس  بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز از کیان این کشور حفظ و حراست کردند.
 
مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان ما با تمام قوا جنگ را تمام کردند و نگذاشتند که یک سانت از خاک کشور به‌دست دشمن بیفتد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار