مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان به مناسبت هفته وحدت در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت: وحدت رمز پیروزی ماست و با شکل گیری انقلاب زنجیر اتحاد و برادری بین مذاهب مستحکم ترشده و وحدت رمز پیروزی امت اسلام است.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۸۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام مرتضی رشیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت : هفته وحدت یکی از یادگارهای مهم و با ارزش امام خمینی (ره) است و پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه با هم برادرتد ، امت مسلمان با کتاب واحد و پیامبر عظیم الشان نقاط مشترک گرانبهایی دارند که همگی باید به آن متوسل شوند.

وی افزود: استحکام دین و شریعت، محصول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است. باید انسجام همه مذاهب اسلامی و اعتقاد راسخ به این باور صورت گیرد.ایران تنها کشوری در جهان اسلام است که مذاهب مختلف به راحتی در کنار سایرین به زندگی خویش مشغول هستند و آمیختگی فرهنگی را طی چندین سده در ایران تجربه کردند.

رشیدی  ادامه داد : با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گرفتن یک وحدت در بین مذاهب اسلامی با تمام سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان بودیم و دستان اتحاد و زنجیره ی برادری بین مذاهب اسلامی مستحکم ترشده است.

وی گفت: امید است با گرامی داشتن بیش از پیش این هفته فرخنده و اعیاد مبارک میلاد رسول اکرم (ص)و میلاد امام جعفر صادق (ع) و با تلاش بیشتر در تبیین نقش وحدت، کشور ایران همیشه سرآمد تحرکات علمی و فرهنگی در تمام جهان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار