خبرهای داغ:

نبود واحد تولیدی نوشت افزار در خوزستان یکی از عوامل گرانی این کالا است

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یکی از عوامل گرانی نوشت افزار نبود تولید کننده درون استان و اعمال هزینه حمل و نقل کالا بر قیمت فروش است.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۶۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، بهرام جباری با اشاره به شدت گرفتن نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده کالای مورد نیاز مدرسه در استان گفت: هزینه حمل و نقل نوشت افزار از استان‌های دیگر به خوزستان بر قیمت نهایی فروش کالا اثر زیادی دارد که درصورت وجود واحد تولیدی این کالا در استان، قیمت نهایی کمتر می‌شود.

او می‌گوید: طرح بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده نوشت افزار و وسایل ضروری مدرسه از ۱۵ شهریورماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد؛ این طرح با شدت و جدیت هرچه تمام‌تر در استان در حال انجام است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تاکنون ۱۳۵ بازرسی از بازار نوشت افزار استان انجام شده است، بازرسانی به صورت مستمر مخصوص بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده نوشت افزار در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: ۲۱ پرونده تخلف در حوزه فروش و عرضه نوشت افزار و وسایل مورد نیاز مدرسه در استان تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

جباری گفت: صاحبان واحد‌های صنفی، نوشت افزار را با قیمت بالا خریداری می‌کنند و به ناچار باید با قیمت بالا به فروش برسانند.

به گفته او در این راستا با افرادی که بیش از سود تعیین شده از فاکتور خرید، گرانفروشی کنند به عنوان متخلف برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها