به مناسبت هفته وحدت؛

دیدار فرمانده ناحیه عسلویه با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

هم‌زمان با هفته وحدت ، سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه، با حضور در منزل پیشکسوتان و رزمنده جانباز دوران دفاع مقدس با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۶۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) با جمعی از همکاران خود در این ناحیه با حضور در منزل پیشکسوت حاج عیسی بحرینی ، آدم یوسفی و با رزمند و جانباز دفاع مقدس ابراهیم حسینی دیدار و تجلیل کرد.

 

اسماعیل تاجیک در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: عزت، اقتدار و آرامش فعلی مملکت را مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان دانست و یادآور شد؛باید قدردان این عزیزان باشیم چرا که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمیشد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی یافتیم.

 

در این دیدارها پیشکسوتان خاطراتی از دوران خدمت خود و چگونگی جانبازیشان در دوران دفاع مقدس را مطرح کردند ، و مطالبی در خصوص وضعیت فعلی بازنشستگان مطرح و پیشنهادهایی برای بهبود امور عنوان کردند.

دیدار فرمانده ناحیه عسلویه با خانواده  پیشکسوتان و رزمنده جانباز دوران دفاع مقدسدیدار فرمانده ناحیه عسلویه با خانواده  پیشکسوتان و رزمنده جانباز دوران دفاع مقدس

ارسال نظرات
آخرین اخبار