حجت الاسلام گلوردی : دادستان جوان، شجاع و انقلابی شهرستان، سید بزرگوار جناب آقای طباطبایی تشکر می‌کنم؛ همچنین از نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج که در برخورد با این مفاسد وارد عمل شده اند تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۵۴۳۸۴۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت؛ حجت الاسلام و المسلمین گُلوردی، امام جمعه تفت در خطبه‌های  نماز جمعه به دلیل سستی‌ها و کوتاهی‌هایی که از قبل در شهرستان انجام شده، تفرجگاه‌های آن جولان‌گاه فساد‌هایی از قبیل مشروب خواری، کشف حجاب و ... شده است که برخورد با این مفاسد در شهرستان شروع شده است.
 از دادستان جوان، شجاع و انقلابی شهرستان، سید بزرگوار جناب آقای طباطبایی تشکر می‌کنم؛ همچنین از نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج که در برخورد با این مفاسد وارد عمل شده اند تشکر می‌کنم.
 شب گذشته نیز ۴۵ نفر دستگیر شدند که متأسفانه ۱۳ نفر از آن‌ها از اتباع بودند که به دادستان تفت، نیرو‌های انتظامی و بسیج خداقوت می‌گویم و باید بدانند که شهرستان تفت که دارای مردمی مقید و دین باور هست جای این کار‌ها نیست.
 از دادستان محترم شهرستان تقاضا کردم که هیچکدام از دستگیر شدگان را با رابطه و واسطه آزاد نکنند و قاطعانه با آن‌ها برخورد شود؛ تا عده‌ای نتوانند شهرستان را آلوده کنند.
 از سربازان گمنام امام زمان (عج) که با شناسایی و دستگیری ۲۸ نفر تکفیری، توطئه آن‌ها را خنثی کردند، تشکر می‌کنم، نقشه آن‌ها انفجار در ۳۰ نقطه تهران بود که به لطف خدا و و فداکاری این افراد انجام نشد.
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در ادعایی پوچ ایران را تهدید به بمب هسته‌ای کرد که بلافاصله دفترش تکذیب کرد و کارشناسان خودشان اظهار داشتند ایران اگر تصمیم بگیرد در مدت کوتاهی می‌تواند این رژیم را با خاک یکسان کند.
 پرتاب ماهواره نور افتخار دیگری برای کشور بود که عصبانیت دشمن را به همراه داشت.
 هفته وحدت از یادگاران امام خمینی (ره) است که شیعه و سنی باید در برابر توطئه‌های استکبار و دشمنان اسلام متحد باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار