خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر گفت: شهدا با خون خود ریشه درخت پر ثمر انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا امروز در سایه آن و همچنین هزاران نفر از دانش آموختگان دفاع مقدس، مردم در آسایش و امنیت باشند.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۷۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در جمع مردم گوگان با اشاره به اینکه بدون آرمان گرایی انقلابی جامعه پیشرفت نمی کند، افزود: آرمان‌گرایی انقلابی از جمله آرمان های معمار کبیر انقلاب، رهبر انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس در راستای رشد و کمال جامعه نقش بسزایی دارد و این دیدگاه ها موجب شده که دشمنان از ایران و بسیجیان هراس داشته و جرأت تعدی به خاک ایران اسلامی را نداشته باشند.
وی تاکید کرد: امروز دشمن با توطئه فرهنگی و عملیات روانی سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جدید و جوانان ما دارد لذا لازم است همگان به ویژه فعالان فرهنگی و رسانه ای با پیروی از منویات رهبری، همانطور که در گذشته در جنگ نظامی برابر دشمنان ایستادیم امروز هم در جنگ نرم ، جنگ رسانه و جنگ اقتصادی تمام قد مقابل دشمن بایستیم.
وی با عنوان اینکه دوران دفاع مقدس جهاد اصغر بود اما اکنون دوران جهاد اکبر است، گفت: به یقین دوران طلایی و ماندگار هشت سال دفاع مقدس، دوران جهاد اصغر بود و اما امروز دوران جهاد اکبر است و مصداق بارز جهاد اکبر مبارزه با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان است.

فرمانده سپاه آذرشهر یادآور شد: هفته دفاع مقدس مختص نهاد یا ارگان خاصی نیست بلکه گرامیداشت آن وظیفه اخلاقی، دینی و انسانی تمامی مردم کشور است که ضمن محافظت از آرمان های دفاع مقدس، باید در راستای جهاد تبیین، فرهنگ این دوران مقدس را به نسل های بعدی منتقل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار