امام جمعه هرات تبدیل جاده پرخطر به مسیری دو بانده و ایمن را انتظار مردم شهرستان از دولت آیت الله رئیسی عنوان کرد
کد خبر: ۹۵۴۳۵۵۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

امام جمعه هرات 

نماز عبادی سیاسی این هفته هرات به امامت حجه الاسلام والمسلمین رضازاده در محل مسجد جامع این شهر اقامه شد.
امام جمعه هرات در ابتدای خطبه های اول نماز مؤمنان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشی از امام حسن عسکری علیه السلام در خصوص توصیه به رعایت تقوای الهی در بین شیعیان به تلاش برای خدا، راست گویی و صداقت، تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره کوتاهی به زندگی گهربار پیغمبر اسلام به موهبت ها و هدیه های وارده بر پیامبر در این دوران اشاره کرد و قرآن کریم را بزرگترین موهبت بر پیامبر دانست و بر تربیت خانواده و فرزندان بر اساس قرآن تاکید کرد، خلق عظیم پیامبر و اخلاق نیکو، فضل عظیم خداوند و ملک عظیم از دیگر موهبت های الهی بر پیامبر بزرگ اسلام بود که امام جمعه هرات در خطبه های اول بدان اشاره کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه در اسلام نباید گزینشی عمل کنیم بر عمل به همه دستورات اسلام تاکید کرد.

خطیب جمعه هرات در ابتدای خطبه های دوم نماز جمعه این هفته هرات مؤمنان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو بر آذین بندی شهر توسط شهرداری و اصناف و همچنین برپایی جشن ها و مراسمات در این هفته توسط آحاد مختلف مردم تاکید کرد.
اشاره به تبعید حضرت امام و ویژگی های حضرت امام از منظر شهید مطهری از دیگر مطالبی بود که امام جمعه هرات بدان اشاره کرد.
امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته خاطر نشان کرد، دشمن می خواهد نیروی انتظامی ما ذلیل باشد، در ایام اغتشاشات به نیروهای انتظامی آسیب می‌رسانند و چندین و چند شهید تقدیم به این انقلاب می‌کند
این روزها پیروز نهایی مردمان قهرمان ایران اسلامیست، بسیجی ما که خود را در عرصه فرهنگ معرفی کرده است، نیروی انتظامی و شهدای مظلوم انتظامی که امنیت را به ارمغان آورده اند پیروز امروز این عرصه هستند.
حجه الاسلام والمسلمین رضازاده خاطر نشان کرد ده سال است جاده هرات به روستای هرابرجان روی زمین است، دولت ها کم کاری کرده اند و روز سختی در انتظار کسانی است که می توانستند کاری کنند و نکردند.
مردم شهرستان خاتم از دولت انتظار دارند که به انتظار مردم خاتمه و با دو بانده شدن جاده این مهم را به سرانجام برساند و سفر ایمنی را برای مردم رقم بزنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار