خبرهای داغ:
سردار حسین معروفی گفت: با شناخت دقیقی که از اهل سنت چندین استان کشور بخصوص برادران اهل سنت استان گلستان دارم با اطمینان میگویم اهل سنت ما ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۴۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

اهل سنت دل در گروی اهل بیت پیامبر دارد / رزمندگان در کربلای ۵ عاشورا را مشق کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان گنبد کاووس گفت:  پیامبر ما رحمت للعالمین است و برای هدایت و سعادت بشری مبعوث شد و  امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از مکتب پیامبر راه و مسیری را طی می‌کند که نبی مکرم اسلام (ص) برای ما مشخص کرده اند.

وی افزود: دشمنان ما تلاش می‌کنند اینگونه ابراز کنند که برادران اهل سنت دل در گروی اهل بیت ندارند چراکه دشمن بدنبال ایجاد انشقاق قومی و مذهبی در ایران اسلامی است.

 معروفی اظهار داشت: با شناخت دقیقی که از اهل سنت چندین استان کشور بخصوص برادران اهل سنت استان گلستان دارم با اطمینان میگویم اهل سنت ما ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا با کسی سر جنگ نداشتیم بلکه در جنگ تحمیلی در حال دفاع از آب و خاک و ناموس خود بودیم و حتی وزارت جنگ دوران طاغوت به وزارت دفاع تغییر نام داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس و به برکت این خون این شهیدان هرجا مقاومت کردیم پیروز و در عملیاتی مثل کربلای ۵ رزمندگان ما گفتمان نهضت سرخ حسینی عاشورا را مشق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار