همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، مراسم ویژه ای با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۰۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان تصور می‌کردند مردم کشورمان با وجود مشکلات معیشتی آنان را در آشوب‌های سال گذشته همراهی خواهند کرد؛ اما دیدند که ملت بصیر کشورمان فتنه آنان را خنثی کردند.

 

دشمنان با تمام ظرفیت‌های خود در جریان اغتشاشات شکست خوردند  

سردار حسن زاده با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جریان اغتشاشات سال گذشته تمام ظرفیت‌های خودشان را پای کار آوردند تا بتوانند ایران را دچار بی‌ثباتی کنند، گفت: در همان سال گذشته آنان با شکست مواجه شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان در سالگرد اغتشاشات سال گذشته، تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را پای کار آوردند، اما هیچ‌کس با آن‌ها همراه نشد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتر در جهان مفتضح شده بودند، امسال هم بار دیگر حماقت خود را تکرار کردند و با اشتباه در محاسبات نسبت به ملت و جوانان کشور دوباره رسوا شدند.

فرماده سپاه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ملت عزیز ایران با وجود مشکلات معیشتی که عمده آن‌ها به دلیل تحریم‌های ظالمانه جهان استکبار است، مسائل خود را در داخل کشور حل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که کسی بخواهد از این فضا سوءاستفاده کند، افزود: این موضوع بزرگترین افتخار ما است که چنین ملت فهیم و بصیری داریم.

سردار حسن‌زاده رسوایی دشمنان در برهم‌زدن امنیت کشورمان را نتیجه برکت خون شهدای مظلوم و مقتدر شهدا دانست و گفت: مردم عزیز کشورمان در رابطه با فراخوانی که ضدانقلاب برای سوم مهر سال‌جاری منتشر کرده‌اند نگران نباشند؛ اول مهر بانشاطی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، اظهارداشت: کاروان‌های مقاومت، نشاط و شادی در تهران تدارک دیده شده که این کاروان‌ها در روز‌های اول مهر در مدارس حضور پیدا می‌کنند تا شاهد یک فضای معنوی و پر از نشاط و شادی در مدارس باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار