آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان قدس و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۸۲۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

 

  به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان قدس و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه ، سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان ، وحید گلیکانی فرماندار و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم (ع) شهرستان قدس برگزار شد .

 سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس ضمن تقدیر از بانوان فعال در مکتب بسیج شهرستان بیان کرد :

 دفاع مقدس و مجموعه بسیج کارخانه انسان سازی است و اگر شما به عنوان خدمتگزاران بسیج و فعالین عرصه جهاد و تفکر انقلابی در لباس بسیجی ، پاسدار ، جانباز و ایثارگر قرار گرفتید میراث دار این تفکر و گفتمان هستید . این گنجینه بزرگ دفاع مقدس برای شما به ارث رسیده است و باید آن را به نتیجه برسانید . اگر بتوانید همانطور که در مدل حرکت دفاع مقدس شخصیت های بزرگ در این انقلاب ، مکتب و کشور رشد کردند در این تشکیلات بزرگ و شجره طیبه نظیر حسن باقری ، همت ، باکری و شهدای بزرگوار را تربیت و تقدیم عرصه پیشرفت کشور کنید قطعا مجموعه بسیج به درستی و در جهت جریان خودش حرکت می کند .

 هادی حفیظی تاکید کرد : از خواهران بسیجی انتظار داریم تا در حوزه تربیتی نقش آفرینی کنند ، همان گونه که بانوان ما در دوران دفاع مقدس ، بحران های مختلف و مقاطع حساس تاریخی این کشور نقش آفرینی ارزشمندی داشتند در این دوران ویژه که در مسیر رسیدن به قله ها هستیم نیاز به اقدامات هوشمندانه آنان داریم . عمده نیروی انسانی ما در حوزه زنان ما حضور دارد ، به عنوان فرماندهان و مسئولین حوزه بسیج جامعه زنان و این جریان ارزشمندی که امروز در این شهرستان فعالیت می کند باید در این حوزه به طور ویژه برنامه ریزی کنید .

 فرمانده سپاه ناحیه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس خاطر نشان کرد : امروز جنگ در حوزه شناختی است و باورهای مردم توسط دشمنان هدف گرفته شده است باید مراقب باشید که افراد در تشکیلات بسیج دچار اشتباه محاسباتی نشوند . صحنه را خوب بشناسید ، برای آن برنامه ریزی کنید و روشنگر گفتمان انقلاب اسلامی در میان مردم باشید . معادلات امروز و توازن قدرت در دنیا به سمت غرب آسیا می چرخد ، باید هوشیار باشیم تا  جمهوری اسلامی که بنیان گذار گفتمان مقاومت در دنیا بوده از ملت های آزاده دنیا عقب نماند .

در پایان این مراسم مسئول جدید بسیج جامعه زنان شهرستان قدس و فرماندهان جدید حوزه های مقاومت بسیج خواهران این شهرستان معارفه شدند و از زحمات مسئولین و فرماندهان سابق تقدیر به عمل آمد .

 

خبرنگار : پریسا کسائی

ارسال نظرات
آخرین اخبار