اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی در مصلی الغدیر شهرستان زهک به مناسبت دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۳۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت امام جمعه معزز زهک در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب بیان کرد: در طول تاریخ تنها زمانی که ایران وجبی از خاک خود را به دیگران نداد و در فاصله ای بیرون تر از مرز ها توانست فعالیت و خلاقیت داشته باشد در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود.

پوراندخت خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان مهم ترین شاخصه استقامت و پیشرفت کشور است زیرا در جنگ هشت ساله دفاع مقدس کسانی جنگ را اداره می‌کردند، جوانان و نوجوانان ما بودند.


امام جمعه زهک در ادامه به تشریح ایران قبل و بعد انقلاب پرداخت و افزود: زمانی ما در همین کشور برای ساخت رادیو مشکل داشتیم اما امروز پهباد ما چندین کلیومتر می‌رود شناسایی می‌کند بدون اینکه توسط تجهیزات پیشرفته دشمن رصد شود، این نشانه اعتماد به جوان هاست.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۶ بار از کلمه جوانان استفاده می‌کنند، افزود: چرا که رهبر انقلاب به شما جوان ها اعتماد و ایمان دارد و نباید ناامیدی و یأس در وجود شما رخنه کند و اگر ایرانی آباد، آگاه و مستقل می‌خواهید باید تلاش و به بیانیه گام دوم انقلاب عمل کرد.


سرهنگ پاسدار علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زهک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی در اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب بیان کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ملت ایران است و در واقع دفاع مقدس، دفاع از ارزش هاست .


وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جهت خواندن و عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار جامع ایرانی و اسلامی است و ما گذشته پر افتخاری در چهله ی اول انقلاب اسلامی داشتیم و امروز می بالیم که دفاع مقدس ما با حضور اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه جوانان علی‌رغم هجمه همه جانبه و توان استکبار به شکست انجامید.

ارسال نظرات