زنجان – جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: تبیین و روشن گری دفاع مقدس از طرف جامعه نخبگان ضروری و مهمترین ابزار پیشرفت امید آفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۴۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛نشست بصیرتی با موضوع جنگ شناختی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت کانون های بسیج اساتید دانشگاه های تربیت معلم الزهرا و شهید بهشتی زنجان در محل سالن جلسات اندیشه دانشگاه الزهرا با حضور اعضای هیات علمی، اساتید و جمعی از دانشجویان و  معلمان با سخنرانی سردارطهماسبی،جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

مهمترین ابزار پیشرفت امیدآفرینی در جامعه است

سردار طهماسبی به اهمیت مطالعه و پژوهش در زمینه دفاع مقدس از طرف جامعه نخبگان و بیان روایت واقعی از آن دوران اشاره  کرد و گفت:تبیین و روشن گری در این زمینه اهمیت ویژه ای دارد و مهمترین ابزار پیشرفت امید است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کشورهای مستکبر از صدام جنایتکار و رژیم بعث عراق حمایت همه جانبه می کردند،تصریح کرد:هدف آن ها نابودی انقلاب اسلامی بود که به رهبری حکیم فرزانه انقلاب امام خمینی (ره) پیروز شده و دست زورگویان عالم را از غارت منابع مادی و معنوی کشورمان قطع کرده بود.

 جانشین فرمانده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد: از حکمت های بی بدیل مدیریت امام راحل می توان به تشکیل بسیج بیست میلیونی و سپاه پاسداران اشاره کرد و این دو ارگان درکنار هم توانستند همراه  ارتش و سایر نیروهای نظامی جانانه با نثار گرانبهاترین سرمایه خود یعنی جان عزیزشان از کشوردفاع کنند.

این مسئول با بیان اینکه سرنوشت جنگ بعد از ورود نیروهای مردمی و بسیجی تغییر یافت،گفت:با ورود نیروهای مردمی به میدان پیروزی های چشم گیری نصیب انقلاب شد.

مهمترین ابزار پیشرفت امیدآفرینی در جامعه است

 وی با تاکید بر اینکه بیان واقعیت ها و روایت ضرورت است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فریضه جهاد تبیین یک ضرورت انکار ناپذیر است،ادامه داد:همه اساتید و معلمان وظیفه دارند که در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

سردار طهماسبی افزود:امنیت و آسایش کنونی و پیشرفت در زمینه های علمی،فعالیت های اقصادی، آموزشی، فرهنگی مرهون ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان است.

وی دست یابی به علوم جدید و پیشرفت های علمی را یک واجب حتمی درقبال ادای دین برای شهدا از طرف جامعه نخبگان دانست و گفت:هدف دشمن به حاشیه کشیدن ذهن نوجوانان و جوانان این نظام و کمرنگ کردن  ارزش های دینی و الهی ارزش های انسانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار