رزمنده دوران دفاع مقدس

فرهنگ دفاع مقدس از عناصر مهم پیشرفت کشور است

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس فرهنگ دفاع مقدس را از عناصر مهم پیشرفت کشور دانست و گفت: مجاهدان دفاع مقدس عامل عزت و غرور نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۵۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردار نورخدا قاسمی جانشین اسبق فرمانده سپاه روح‌الله و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه اراک به بیان رشادت‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس و جانفشانی‌هایی که ثمره آن قدرت دفاعی و بازدارندگی امروز است پرداخت و گفت: مجاهدان دفاع مقدس عامل عزت و غرور نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تمام شرایط نامساعد جنگی، با صلابت از این سرزمین دفاع شد و هیچ خاکی از کشور جدا نشد، افزود: دفاع مقدس یک افتخار و برگ زرینی در تاریخ ایران است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پشتیبانی مردم، جمهوری اسلامی در اوج قدرت و در تمام ابعاد در حال پیشرفت است.

قاسمی یادآور شد: پیش از انقلاب کشور دچار از خودبیگانگی بود و اگر روحیه فداکاری، مقاومت و صبر مادران و همسران شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس نبود، روحیه خودباختگی و ترس به جامعه منتقل می‌شد.

وی افزود: بانوان در دوران دفاع مقدس تمدن نوینی را ایجاد کردند که نشان داد می‌توان در کنار احساس محبت نسبت به همسر و فرزندان در دفاع از دین و کشور ایستادگی کرد.

جانشین اسبق فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه پیشکسوتان دفاع‌مقدس پاسخگوی سوالات نسل امروز باشند، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس ملت ایران گنجینه بسیار ارزشمندی است که باید برای همیشه زنده بماند و دستاوردهای آن برای نسل جوان تبیین شود.

در پایان مراسم شرکت‌کنندگان با حضور در مزار شهید گمنام ضمن عطر افشانی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات