مدیر روابط‌عمومی استاندارد ایلام گفت: با منظور تأمین سوخت باکیفیت دومین مرحله آزمون نازل‌های عرضه سوخت در سطح استان ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۹۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حدیث عباسی مدیر روابط‌عمومی استاندارد ایلام روز سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان استاندارد و به‌منظور نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و صحت عملکرد این نازل‌ها با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، از ابتدای امسال تاکنون، ۷۵۷ نازل عرضه سوخت مایع در استان مورد کنترل کمی و کیفی قرار گرفت.

 

 وی گفت: مرحله دوم نظارت بر صحت عملکرد تمام وسایل توزین و سنجش مورداستفاده در دادوستد عمومی و جایگاه‌های عرضه سوخت، باهدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف و «جلوگیری از کم‌فروشی و زیاد فروشی» که امری ضروری است، از اواخر شهریور تحت نظارت این اداره کل، توسط آزمایشگاه همکار آغاز شده است.

 

 مدیر روابط‌عمومی استاندارد ایلام گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به جز در موارد ضروری هر سه ماه یکبار انجام می‌شود و از هم استانی‌های عزیز تقاضامندیم در جایگاه‌های سوخت قبل از سوخت‌گیری حتماً به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند و سپس سوخت‌گیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار