خبرهای داغ:
همدان_مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ انصارالحسین (ع) همدان گفت: سربازان در دوران سربازی می‌توانند در مجموعه اثرگذار باشند و به عنوان یک رکن مهم، در تامین امنیت کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۷۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
سربازان در تامین امنیت و پیشبرد اهداف نظام نقش آفرین هستند

حجت‌الاسلام علی قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز با اشاره به نقش سربازان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: در دفاع مقدس سربازان در کنار پاسداران و نیرو‌های مسلح جانانه جنگیدند و تنها تفاوتی که در میان آن‌ها و سایرین بود در عنوان مقدس سربازی بود.

وی افزود: سربازان نیز مانند سایر اقشار مثل بسیج، سپاه، ارتش و مردم خود را موظف به دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به ویژگی‌های سرباز نمونه گفت: یک سرباز نمونه باید خود را جزیی از مجموعه به حساب آورده و در راستای برنامه‌های سازمان حرکت کند و خود را در مقابل کار‌ها و برنامه‌های سازمان مسئول بداند و با تمام وجود و با نیت قربة الی الله کار‌ها و امورات را پیگیری کند.

وی ادامه داد: سربازان در دوران سربازی می‌توانند در مجموعه اثرگذار باشند و به عنوان یک رکن مهم، در تامین امنیت کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام نقش آفرین باشند و هم می‌توانند با کسب توانمندی‌ها و بکارگیری آن‌ها در آینده اجتماعی خود کشور را به پیشرفت و توسعه برسانند.

قربانی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و روز سرباز برای سربازان گفت: برگزاری نشست صمیمی با سربازان، تقدیر از سربازان نمونه اخلاقی و عقیدتی و سربازان متاهل و نخبه، رسیدگی و پیگیری مشکلات خاص و سازمانی سربازان یگان و اجرای برنامه‌های تبلیغی و اخلاقی و قرآنی برای سربازان به صورت مستمر از جمله برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز مسابقات قرآن و اذان بین سربازان برگزار شد و سربازانی که در نماز جماعت یگان حضور پیدا می‌کنند نیز پایان هر ماه مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار