خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نقی لو:

یکی از هنر‌های انقلاب اسلامی احیای فرهنگ شهادت و ایثار است

همدان_مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: یکی از هنر‌های انقلاب اسلامی ایران احیای فرهنگ شهادت و ایثار است.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۳۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

یکی از هنر‌های انقلاب اسلامی احیای فرهنگ شهادت و ایثار است

حجت‌الاسلام نقی لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از هنر‌های انقلاب اسلامی ایران احیای فرهنگ شهادت و ایثار است، اظهار کرد: دفاع مقدس تبلور نور احدیت خداوند متعال است که با نوای روحانی و مقدس حضرت امام خمینی (ره) در سینه ملت ایران حیات دوبار‌ه ای به فرهنگ مقاومت و شهادت بخشید تا جبهه‌های حق علیه باطل با هر سنی و هر صنفی از دانش آموز تا روحانی تا پزشک کارگر با ایمانی راسخ در طلائیه، شلمچه، فکه و کوه‌های سر به فلک کشیده از تمامیت اسلام و تشیع به دفاع برخیزند.

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدس در مقابل شرق و غرب عالم علیه نظام نوپای اسلامی برکات و نعمات بی‌شماری را به این نظام و ملت بخشیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: یکی از این برکات تربیت انسان‌های وارسته و با ایمان راسخ همچون آوینی‌ها، چمران‌ها، باکری‌ها و چیت سازیان‌ها بود که فضای جبهه‌ها را پر کرده بودند از معنویت و اخلاص و شهامت انسان‌هایی که ره صد ساله را یک شبه با نفس قدسی امام خمینی (ره) پیمودند.

وی گفت: یکی دیگر از برکاتی که دفاع مقدس به این ملت و این نظام بخشیده روحیه استکبار ستیزی بود.

نقی لو عنوان کرد: هجمه‌های سنگینی که استکبار جهانی با کمک شرقی‌ها و غربی‌ها علیه ملت مسلمان ایران به راه انداختند سبب شد تا روحیه استکبار ستیزی که در رگ‌های این کشور رو به خاموشی بود جانی دوباره بگیرد و ملت ایران با تمام توان در مقابل جبهه باطل بایستد و با گذشت ۴۵ سال از این انقلاب ملت شریف ایران همیشه در صحنه‌های دفاع در مقابل تهاجم دشمن حضور یابد.

وی در ادامه با اشاره به حوادثی همچون ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی، حوادث سال‌های ۸۸ و ۹۸ و فتنه‌هایی که در طول ۴۵ سال رخ داد، گفت: همگی این‌ها برنامه ریزی‌های دشمن علیه کیان نظام اسلامی و ولایت فقیه بود و دفاع مقدس که یادآور صحنه‌های رشادت مردان با ایمان است در مقابل مستکبرین عالم، به عنوان الگویی برای ملت مسلمان شده برای مقابله با استکبار جهانی که در راس آن شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار