امام جمعه بخش صفادشت،در خطبه های نماز جمعه، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و عنوان کرد : ما اجازه نخواهیم داد تا یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۳۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

حجت الاسلام و المسلمین حسین  خوبرو، امام‌جمعه بخش صفادشت  در رابطه با دستاورد‌های مهم هفته دفاع‌مقدس گفت: یکی از دستاورد‌های مهم هفته دفاع مقدس و زندگینامه شهدا این است که آن‌ها با بررسی و تحلیل موضوعات علمی و فرهنگی توانستند در جامعه بشری خود به خوبی زندگی کنند و پس از آن شهادت را یک امر مهم و فرهنگی دانستند.

وی در خصوص رشادت های  شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس  افزود: یاد و نام شهدا وقتی زنده نگه داشته شود برکات زیادی در زندگی  به وجود می آورد، امروز ما اجازه نمی‌دهیم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود.

خوبرو خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به فراموشی و تحریف هفته مقدس هشدار داده اند، لذا وظیفه بر همه دلسوزان انقلاب اسلامی هست که اجازه ندهند یاد شهدا به فراموشی سپرده بشود

خوبانی در ادامه صحبت های خود بیان کرد:   با برگزاری یادواره شهدا در بخش صفادشت و از این قبیل برنامه های متنوع فرهنگی و شهدایی و الگو گیری از شهدا می‌توان یاد این بزرگواران را زنده نگه داشت مخصوصا عزیزانی که یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.

خبرنگار: رقیه ابوذری

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار