به مناسبت هفته دفاع مقدس

دوران دفاع مقدس صحنه بروز افتخارات،‌ عزت،‌ اقتدار و ایثارگری است.

مسؤل بسیج طلاب شهرستان تنگستان در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه کربلا اهرم برگزار شد گفت:دوران جنگ‌ تحمیلی و مظهر حماسه، وحدت، دین‌داری، آرمان‌خواهی، ایثارو مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۲۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علویان مسول بسیج طلاب شهرستان تنگستان در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه مقاومت بسیج کربلا شهراهرم برگزار شد گفت :هشت سال دفاع مقدس ، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه میتواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد.

مسؤل بسیج طلاب شهرستان تنگستان در ادامه افزود:دفاع مقدس مظهر حماسه ، معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی ، ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت و مظهر تدبیر و حکمت است.

حجت‌الاسلام علویان در مورد اهمیت دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس برای یک مقطع هشت ساله نیست بلکه این محتوا برای تاریخ پیش رو آن قدر هدایت کننده است که باید سال ها مورد تحلیل قرار گیرد.

ایشان در پایان ضمن اشاره به موفقیت دیپلماسی امروز کشور گفت:موفقیت‌های عرصه دیپلماسی کشورمان مرهون ایستادگی و ایثار شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار