خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی مجد:

فرهنگ دفاع مقدس بسترساز خیمه زدن ما در آمریکای لاتین بود

همدان-امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بسترساز خیمه زدن ما در آمریکای لاتین بود، گفت: دفاع مقدس ما نقطه عطف این شکست آمریکا و در مقابل نقطه اقتدار ایران در جهان است.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۴۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: خدا انسان را با هدف آفرید تا مدیریت جهانی را به او بسپارد و برای تکمیل این هدف ۱۲۴ هزار پیامبر، ۱۲ امام و ۵ کتاب آسمانی به انسان هدیه کرد.

وی افزود: جامع و کامل‌ترین کتاب آسمانی قرآن کریم است که برای تعالی انسان و مدیریت جامعه نازل شده واین امر به دست امام عصر (عج) محقق خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس ملت ایران گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس ما شکستن ابهت پوشالی آمریکا بود که قرار بود جهان را به دهکده تبدیل کند اما امروز فقط دنبال حفظ خود است چراکه امروز منافع آمریکا علاوه بر جهان در خود آمریکا به خطر افتاده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بسترساز خیمه زدن ما در آمریکای لاتین بود، ادامه داد: دفاع مقدس ما نقطه عطف این شکست آمریکا است و در مقابل نقطه اقتدار ایران در سطح جهان است تا جایی که ما در آمریکای لاتین خیمه بزنیم.

حسینی مجد با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس گفت: مسئولین امروز ما باید در عرصه خدمتگزاری مردم، فرهنگ دفاع مقدس را حاکم کنند همانگونه که در دفاع مقدس فرمانده لشگر علاوه بر مدیریت جنگی در دل شب موقعی که رزمندگان خواب بودند لباس رزمندگان را می‌شست یا کفش آنان را واکس می‌زد و بسیاری کارهای دیگر فقط برای مقابله باهوای نفس، امروز ما برای تعالی و خدمت به مردم به این روحیه‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات