به یاد و نیابت از شهدا وبا هدف زندگی بخشیدن به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه نرجس خاتون(س) شهرستان زاهدان در پویش نذر خون شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۰۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، الهه زارع، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون(س) زاهدان گفت: پویش نذر خون به نیابت از شهدا و با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون بین شهروندان و زندگی بخشیدن به بیماران نیازمند به خون در طول سال پیش بینی شده که یک نوبت آن در هفته دفاع مقدس مطابق زمان بندی صورت گرفته انجام می‌شود و با فراخوان داده شده بسیجیان پایگاه های مقاومت با مراجعه به مرکز انتقال خون شهرستان زاهدان در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

این مقام مسئول اشاره داشت: در راستای طرح نذر خون و شرکت فعال و نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون، هر فعالیتی که لازم باشد را برای فرهنگ سازی و گسترش این طرح انجام می دهیم و از همه ی شهروندان می خواهیم به این پویش همگانی بپیوندند.

وی در پایان افزود: درخت تنومند انقلاب مدیون ایثارگری‌های شما عزیزان است و از همه بسیجیان دعوت کرد به امر انسانی اهدای خون بپردازند و به کمک بیماران نیازمند به خون بشتابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار