خبرهای داغ:
سرلشکر باقری گفت: انقلاب اسلامی، گامی اساسی و زمینه‌ساز برای ظهور امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۶۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر دوشنبه در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح با عنوان «عهد سربازی» یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب حرکت جامعه به سمت آرمان‌های مورد نظر امام و شهدا و در نهایت تحقق آرمان‌های اسلام عزیز می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نگاه اسلام به آخرالزمان و پایان تاریخ بشریت را نگاهی مقدس و کاملا سازنده دانست و گفت: در مکاتب دیگر نگاه‌هایی موهوم و نا مفهوم و خود ساخته بیان می‌شود. لکن در مکتب اسلام و در مکتب الهی قرآن، پایان بشریت، پایانی همراه با امید اعتقاد و عدالت است که با قیام حضرت ولیعصر شکل خواهد گرفت.

وی حکومت امام زمان را حکومت صالحان دانست و با اشاره به آیه شریف (لَقَدْ كَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ) تصریح کرد: کسانی می‌توانند مدعی انتظار قیام آن حضرت باشند که از صالحان باشند. در این مدت 45 سال ملت ایران، ایثارگران و رزمندگان نشان دادند که چنین امتی برای امام عصر(عج) خواهند بود.

سردار باقری افزود: امتی که در تمام برهه‌های تاریخی سخت این سرزمین کنار امامین انقلاب اسلامی ایستادند، موجبات استحکام و قدرت نظام اسلامی را روز به روز پیش از گذشته فراهم کردند.

سر لشکر محمد باقری انقلاب اسلامی را گامی اساسی و زمینه‌ساز برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل ۱۴ قرن مجاهدت علما، صلحا، شهادت‌های مکرر، سختی کشیدن ها است که امروز بدست امام راحل(ره) و ملت ایران شکل گرفته است تا زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) و زمینه ساز تربیت یاران صالح باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما از شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا الگوبرداری کرده‌اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح فداکارانه در تمام میدان‌ها می‌ایستند و می‌جنگند و امید پیوستن به خیل شهیدان را دارند.

وی با بیان اینکه معنای انتظار، سکون و گوشه‌گیری و صرفا داشتن احساساتی با امام زمان(عج) نیست اظهار کرد: معنای انتظار؛ ایمان، اعتقاد، حرکت جهادی ،تلاش خستگی ناپذیر، ایثار و کسب آمادگی است. ملت و امتی که منتظر واقعی است ، نمی‌تواند در مقابل ظلم سکوت کند. امروز انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و این مبارزه تا قیام آن حضرت باقی خواهد ماند.

سردار باقری با بیان روایتی با مضمون اینکه قیام امام زمان(عج)، یک نبرد سخت با مستکبران و دشمنان خواهد داشت و این نبرد نیازمند نیروهای مسلح مقتدر و سربازان مجاهد، مخلص، پر توان و شجاع پای‌کار است خاطر نشان کرد: این قیام منتظر شکل‌گیری نیروی مسلح مقتدر و سربازان معتقد فداکار است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد و در این مسیر مقدس گام برمی‌دارند‌ و این مسیر راهی برای سربازی امام زمان(عج) است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه، برای دفاع از ایران هر لحظه دستمان برروی ماشه است تا توطئه و تهدیدی از سوی دشمنان کشور و ملت ما را تهدید نکند گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی‌نظیر نسبت به گذشته پیدا کرده‌است. اگر دشمنان روزی فکر حمله نظامی و تهاجم به ایران را داشتند، امروز بحمدالله با قدرت و اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان جرات تهاجم و تجاوز به کشور را کنار گذاشتند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مثال زدنی است،‌ تصریح کرد: در همین روزهای گذشته مگر دشمنان وعده نداده بودند که ایران را به آشوب می‌کشند، و ماه‌ها برای آن تلاش کردند اما هوشیاری ملت بزرگ ما و استحکام ایران اسلامی و نیروهای مسلح موجب نقش بر آب شدن نقشه دشمنان شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما امروز گرد هم آمدیم تا نشان دهیم راه دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم و عهد می بندیم تا توان نیروهای مسلح را افزایش دهیم. عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم و در مقابل آنان بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار