در راستای توانمند سازی بسیجیان و خانواده ها ، کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در پایگاه های مقاومت بسیج حضرت قائم(عج)حوزه کربلا زاهدان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۰۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرگرد پاسدار میثم خاوری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان گفت: کارگاه سواد رسانه ای به منظور توانمند سازی و آشنایی بسیجیان و خانواده ها با جنگ نرم رسانه ها در سطح پایگاه های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس جهت برگزاری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه درویش زاده در خصوص اهمیت و ضرورت سواد رسانه ای، شناخت انواع رسانه ها، ماهیت و کارکردهای آنها، آشنایی با شیوه های نوین کلاهبرداری های اینترنتی وفضای مجازی مطالبی بیان کرد.

خاوری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان موضوع جنگ رسانه و مشکلات امروز جامعه در فضای مجازی را ضرورت برگزاری این کارگاه ها دانست و افزود: مطابق جدول تعیین شده این کارگاه های اموزشی در سطح کل پایگاه های مقاومت بسیج حوزه در طول این هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به مطالب ارائه شده در کارگاه مذکور از اهمیت آشنایی بسیجیان با فضای مجازی گفت و اشاره داشت: فضایی مجازی مهمترین بستری است که باید همه آحاد مردم نسبت به آن علم بیشتری پیدا کنند تا از آسیب های آن جلو گیری شود و همچنین جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان و تنویر اذهان مسلح به علم در این زمینه شد.

وی در پایان یاد آوری کرد: برای هرکدام از محتوا ها در فضای مجازی باید تحقیق کرد و بعد اقدام به انتشار آن نمود تا به مشکل نخوریم .


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار