گروه منتخب کشوری پسران خورشید مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج همزمان با هفته دفاع مقدس منویات مقام معظم رهبری در خصوص اتحاد و وحدت را با زبان هنر به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۷۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول گروه سرود پسران خورشید گفت: گروه منتخب کشوری پسران خورشید در قالب یک گروهان ۴۰ نفره که در آن اعضای گروه لباس های اقوام ایران زمین را بر تن داشتند، همزمان با ۳۱ شهریور مقابل جمع کثیری از بسیجیان و رژه روندگان با هدف وحدت اقوام ایران زمین اجرای کم نظیری را از خود به یادگار گذاشتند.

پیمان جمشیدی افزود: همچنین این گروه سرود در یادواره شهدا غرب و شمال غرب کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد که اول مهر ۱۴۰۲ با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد اجرا داشتند که مورد تحسین همگان قرار گرفت.

وی بیان کرد:  گروه سرود پسران خورشید در ویژه برنامه شب های شیدایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس یاسوج در حال برگزاری است نیز اجرای قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.

جمشیدی ابراز داشت: تهیه و تولید این اثر بیش از یک ماه زمان برده است و در این اثر ۹ قطعه سرود دفاع مقدس بازخوانی شده است و سعی شده که از لباس های تمام اقوام جهت نشان وحدت استفاده شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد این روزها ابزار هنر بهترین بستر برای تبلیغ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است که باید همگان به این مهم نهایت توجه را داشته باشند.

نوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی که

نوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی کهنوجوانانی که

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار