همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و نشست بصیرتی روشنگری درشهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۷۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم روضه خوانی شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و نشست بصیرتی و روشنگری و با حضور۸۰ نفر ازخواهران بسیجی در دفترامام جمعه وردنجان به همت پایگاه مقاومت بسیج کوثر وردنجان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان و عضو هییت علمی دانشگاه فرهنگیان،با تسلیت شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دلاورمردی ها و رشادت های سلحشورانی  که بی ادعا در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و برگ های زرینی بر کتاب قطور و پر افتخار ایران اسلامی افزودند،ستودنی  می باشد.

دکتر احمدرضا بسیج بیان کرد:زمانی که نوای جنگ توسط صدام نواخته شد ابداً دشمنان فکر نمی‌کرند ملت ایران بتواند حتی یک هفته در مقابل حملات گسترده آن‌ها دوام بیاورد، اما این عظمت ملت غیور و قهرمان ایران بود که سبب شد، هشت سال با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل دشمن متجاوز سر خم نکند و با دفاع جانانه از ایران اسلامی، تاریخی سربلند برای این کشور رقم زند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر افزود: دشمنان با راه اندازی جریان خودباختگی در بین جوانان، تمام تلاششان را بکار گرفته‌اند تا هویت جوان ایرانی را عوض کنند، اما ما وظیفه داریم بر اساس دستورات دینی مقابل این هجمه‌های دشمنان بایستیم و جوانانمان را با آگاه سازی و اقناع سازی از نقشه‌ها و حیله‌های دشمن به معنای واقعی کلمه به بصیرت برسانیم.

روضه خوانی شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری علیه السلام  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار