سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: دوران دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری و مظهر وحدت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۵۴۱۳۴۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، خلیل احمد سلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یک برهه مهم و طلایی محسوب می‌شود، به همین دلیل فراموش‌نکردن هشت سال دفاع مقدس توصیه‌ای است که همیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار گوناگون بر آن تأکید دارند.

وی افزود: اگرچه در آن سال‌ها دشمن بعثی تصور می‌کرد به دلیل برخورداری از حمایت‌ها و پشتیبانی‌ قدرت‌های جهان و همچنین دولت‌های مرتجع عرب در منطقه، به‌سرعت فاتح جنگ شده و به‌تمامی اهداف خود خواهد رسید، اما این ملت غیور ایران اسلامی بود که در دوران مقدس به باور «ما می‌توانیم» رسیدند و قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت کردند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: جامعه کارگری سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس همانند سایر عرصه‌ها حضور و مشارکت فعالی داشته است و 37 شهید را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سلامی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی جنگ برای نسل جوان و بهره‌گیری از درس‌ها و عبرت‌های آن دوران برای عبور از شرایط دشوار کنونی و غلبه بر جنگ اقتصادی دشمنان است.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس محور اصلی وحدت مردم ایران است، به همین خاطر از حملات بی‌امان دشمن در امان نمانده است و با هر بهانه و مناسبتی، سوژه‌ تحریف و تقبیح دشمنان و وصله‌های داخلی‌شان قرار گرفته است، بنابراین باید در اولویت جهاد تبیین و روشنگری قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار